torsdag 15 maj 2008

Ont, ont och ännu mera ont!
Axeln som spökar igen. Funkade bra ända fram tills det inplanerade löppasset. Det blev lite av tokintervall de första 5-6 km. Sedan vet jag inte riktigt vad som hände men någon konstig rörelse i axelpartiet vart det - så det det var inte mer än styrfart hem. Bra tid, problemet till trots, på cirka 11 km men det kunde jag gärna bytt bort, tro mig.

Så dagen har sedermera varit fylld av tablettmissbruk... Snart är nog hela medicinskåpet tömt. Var inte ens roligt att jobba och det hör inte till vanligheterna. Ingen träning med Tessan idag och då menar jag ingen. Har inte ens brytt mig om att kommunicera med henne. Men jag ska ta en sen långpromenad när jag skrivit klart för dagen, har ju trots allt lite dåligt samvete - men över vissa omständigheter råder man inte.

Har provat att tröstäta vattenmelon, Coop's Party Mix, Plopp och te men det hjälpte inte heller. Man skulle kanske testa typ yoga eller så och drömma mig bort en stund...

Tänker alltså inte planera några övningar tills i morgon utan hoppas att man kan vara lite bättre då men realist som jag blir när det gör ont, så blir det troligen ännu en natt utan sömn. Inte roligt och heldag på jobbet med en herrans massa möten är vad morgondagen erbjuder - tur man är van.

Äsch nu byter vi till ny inställning. Ska faktiskt prova lite med Tessan när vi snart går ut. Något nyttigt eller lite cirkuskonster. Något ska vi kanske få till i regnet.

Hoppas vi kan erbjuda lite mer intressant läsning i morgon och att det kan bli någon rolig bild.

Klappa hundarna och försök att ha roligt!

Inga kommentarer: