tisdag 6 maj 2008

En kväll i skogen!
Dagen höjdpunkt var ett besök i spårskogen. Trots att övningarna var lite si och så, är jag nöjd med resultatet. Fixade trots allt det som husse avsett. Själv var jag tydligen lätt disträ eftersom jag glömde belöningen (= matskålen) hemma på hallbyrån - att jag i bara farten dessutom glömde bort att ta kort medför nästan en degradering till en lägre division..

Kanske bottnar allt detta i att jag och Nicki tog en joggingrunda redan på morgonen. Det är inget jag brukar göra och kan jag välja så gör man det inte alls då. Brukar känna mig trög och slö men dagens 11 km på 53 minuter är rätt okey. Har tyvärr sett en tendens till stelhet i högra delen av höften hos gamlingen efter att hon vilat en stund. Har inte riktigt lyckats ringa in vart problemet har sin källa men kommer att hålla koll framöver.



Tessan har, efter kvällens aktivitet, ägnat sig åt att vila. Så tydligen var det jobbigare än vad man kan förvänta sig.

Har huvudvärk och en axel som är allt annat än bra, har väl legat lite tokigt - måhända? Därför rundar jag av här, lite kort skrivning idag men behöver ta lite piller utfärdade av våra vitklädda medicinmän.

I morgon tar jag med Tessan till Karlstad för lite extra finslipning på denna typ av miljö. Ska dessutom fixa till en nalle som glappar.

På återhörande! Glöm inte bort att ha roligt!

Inga kommentarer: