onsdag 25 juni 2008

Mittemellan!
Full fart igår, till slut i alla fall. Full fart till helgen och nu ingenting. Jodå, håller fast vid långpromenad med Tessan och vad det genererar. Idag är hon helt loj, för att inte säga slö inomhus men halv- till helstökig utomhus. Skulle behövt min högerarm vid några tillfällen. Men jag pratat med dr. som nu till slut vill se en MR. Remissen är skickad, nu är det bara en semester i vägen. Hoppas att han inte skadar sig den gode dr. för han skulle snickra och renovera mest hela tiden.

Har börjat fundera på helgens aktiviteter och vad jag egentligen vill uppnå. Är det realistiskt med ett lägre sök? Vi har faktiskt inte så långt kvar dit bara typ 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... och några grejor till. Synd att löpet är nu men det som inte dödar - härdar, och är man macho så är man. Bit ihop! Ska försöka fixa några sökrutor men för stunden är det lucka lucka där. Tur att man är ledig i morgon så man hinner hitta på några bra. Har ett par "luringar" på lut men då måste man gå lite. Har blivit lite bortskämd i mitt sökgäng då vi nästan alltid kan ta bilen till mittstigen... Bra eller dåligt? Skoj har vi.

Lutar åt att hänga dit rullen och se om vi kan få till det. Sedan blir det att justera och utmana hela tiden. Undrar hur många slag (läs träningsmöjligheter) det hinner bli under en helg, kanske sex? Kom att tänka på gamla härliga socialstyrelsen som rekommenderade sex till åtta om dagen - PERFEKT!

Är lite längre i tanken i morgon och lite förhandstips ska vi prova att lägga in. Sedan blir det sändningsuppehåll i två dagar. Om jag nu inte väljer att jacka in mig på klubbens trådlösa nätverk, då kan man lägga in vartefter det händer både det ena och det andra. Vi får se hur det blir. Bara för möjligheten finns så måste man ju inte ta den. Talar jag nu mot mig själv, du har kanske inte läst tidigare inlägg? Svar kommer i morgon...

Skickar med en liten goding som jag fann under midsommar. Borde man ha pussat på henne?

Fyra nya idag. Någon typ av kollektiv ritual omkring de nya, märkligt. Nu är det också uppe i sex.

Idag gjorde jag det 6 - 8 gånger, du också? Klappa hunden efteråt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas att du/ni får en bra och lärorik sökhelg, tänk på att skynda långsamt (vill inte bli efter). Nu när vi skall på olika håll och träna så kanske vi får lite nya kunskaper till våran träning!!!!!!!!
Finns terrängående fordon? om inte så får vi gå en bit på nästa sökträning typ några meter.