onsdag 16 juli 2008

Vart är vi på väg?
Även om vi, nästan, liverapporterat så kommer det lite vanligt funderande också. Idag har vi kört sök uppe i trakterna av Humletorp. Det var en rolig ruta med många ställen att gömma sig på. Åkte på migrän av det lite allvarligare slaget idag, så jag känner inte att jag var tillräckligt delaktig i min hunds framfart och mina sökkompisars framgångar. Det enda jag kan sätta fingret på var att det inte funkade för oss. Ge mig ett bud så kan hon vara din. Att hon dessutom backar för ett får senare på kvällen, får mig att fundera över vad i hela världen jag har fått tag på...

Kommer ihåg att det var tårta, gott var det och tack för den. Fler borde ta efter det initiativet...

Tror inte att det finns så mycket mer att förtälja förutom att det var flera hundar som skötte sig väldigt bra. Själv har jag allvarliga planer på att återuppta min tidigare akvarieverksamhet. Ett annat alternativ är att börja köra Nicki. Kan nog tycka att det "vraket"åtminstone gör vad hon ska.

Fan, väldigt moget skrivit va? Tror inte det hjälper men kan vara lite roligt att prova...

Sover på saken och ger lite mer nyanserad info i möra.

J...a mobiler!

Inga kommentarer: