tisdag 8 juli 2008

Inställt!
Ibland så måste man ställa in saker och ting av olika anledningar. Igår ställde jag in bloggandet för det var alldeles tomt i kolan och ingen inspiration. Regn har ingen positiv effekt på mig. Roade mig istället att sitta på en motionscykel och se National Treasure. Det blev 2 timmar på cykeln så baken är något öm. Ska jag vara riktigt uppriktig så tog Tessan och jag en semesterdag om du förstår vad jag menar.

Dessutom var veckans tjyvträning också inställd. Därför passade jag på att besöka klubben och titta på vad som förgicks där. Det var mest medlemmar från Kils BK där och tränade, skoj. Delar av gänget från söklägret var också där och det blev en del problemlösningar, det finns ju alltid saker att förbättra - eller hur? Tessan gick på charmoffensiv, det är hon väldigt duktig på. Jag misstänker att hon siktar in sig på ledare (ordf.) i olika klubbar...


Det blev också lite träning på plan. Rätt okey även om det inte var speciellt tävlingsmässigt. Fick lite kommentarer om att hon var väldigt förig. Men det sa man nog bara för att få mig på gott humör, det är säkert någon som vill ha hjälp med något framöver.

Sedvanlig promenad på kvällen. Idag mest för min egen skull då jag varit ute på en längre asfaltsrunda om 16 km idag. Då är det bra att "trampa ur" benen innan man kryper till kojs.

Imorgon ska jag börja med stanna kvar, tror jag, kanske, får se...

Ge hundarna där ute en bra dag imorgon!

Inga kommentarer: