fredag 18 juli 2008

En snabbis!
Är kanske inte helt fel men nu var det inte det jag tänkte på utan en kort sammanfattning av dagen.

Flera promenader och med en lång rast i mitten av den första. Tessan lade sig ned! Vet inte om det är bra eller dåligt men rätt bekvämt var det.

Själv passade jag på att cykla ett par timmar och lyckades klara mig från alla regnskurar. Ska köpa mig en Triss-lott i morgon...

Har kollat upp med onsdagens figurant och det var som jag befarade. Får se hur jag hanterar det i morgon. Just nu vet jag inte trots flera timmars grubblande. Fast det var ju så att jag egentligen var mycket nöjd med onsdagens arbete men några svar var inte förväntade och dessutom var de besvärande i viss mån. Till tiden då vi ska börja är min plan klar, kanske...

Har tänkt att överraska sökgänget i morgon. Vi får se om det uppskattas eller hur reaktionerna blir...

Finns även en risk för att jag inte ens kommer eftersom min huvudvärk/migrän mer eller mindre galopperar just nu. Ska prova att ta sängen tidigt om det nu kan hjälpa?

Var snäll med era hundar!

Svårt att le för tillfället men vi provar med ett smile!

Inga kommentarer: