tisdag 4 november 2008

Nu är det sån fart

på mina träningskompisar (på nätet alltså) så jag känner mig nästan tvingad att skriva något själv.

  • Jag gör ingenting, bara gnäller efter operationen som jag tror var på fel ställe
  • Tessan bara biter och drar i kopplet, jagar bilar eller något annat elände
  • Nicki skäller och drar som attan när vi är ute och går
Fast vi springer ibland, ja så gott det går med smärtor i axeln. Det ser ut som jag har blivit stelopererad i höger sida. Kom att tänka på ett uttryck utifrån detta, "smidig som ett kylskåp". Det passar rätt så bra på mig.

Inte tillräckligt med inspiration för att träna hund heller. Ingen lydnad denna vecka, inget sök denna vecka och faktum är att det känns faktiskt helt ok, tror jag.

Det finns heller ingen inspiration till att skriva. Hoppas att det blir vinter snart så man kan få leva upp lite. 50 cm snö, 20 grader kallt och en pinande och isande nordost på säg 15 ms - då jädrar är det dags att kliva ut ur garderoberna och visa vad vi står för...

Ha det allra bäst och var go med de med 4:a!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tänker på kylskåp när jag hör vinter, mycket snö och isande vindar.
Stelopererad på fel ställe!!!!(ler)
Vädermässigt verkar du vara en äkta "norrlänning"
Hoppas att du tillfrisknar inom det snaraste så Skat... förlåt Tessan kommer ut till träning igen.

Anonym sa...

Jasså du skall kliva ut ur garderoben:-)

Anonym sa...

Det hoppas jag fler gör när det är dags eller så får man "leka" själv om det inte finns några likasinnade i den rätta tron... vad det nu är?

Snöboll på G!