måndag 21 september 2009

Sämst när det gäller!

Så är det. Tredje gången gillt, blev det inget med. Får nog inrikta oss på att göra om en hel del om det ska kunna bli någon ordning överhuvudtaget. Som tur är finns debaclet på en skiva (tusen tack - tror jag!). Om det ska analyseras eller om man istället ska ha mer verkstad, är ett beslut som ska tas.

Denna vecka ska vi dessutom svänga över till en annan inriktning. Nästan samma moment men lite nya och några annorlunda. Med utgångspunkt från den totalt misslyckade sökträningen i går så vet jag i alla fall en sak - det kan inte gå sämre. Jo, det kan det men det tror jag inte inträffar.

Hur gör man när man söker? Är det då man ska GÅ ut och ställa sig och titta på naturen eller är det då man FÖRSVINNER ut ur rutan? Ja, inte riktigt vad jag tänkt och tycker men men, Tessan är Tessan och supporterklubben håller dig fortfarande väldigt högt, vilket behövs för att husse inte helt ska tappa sugen fast det är det väl bara tandläkare som gör, har jag hört.

Mycket gnäll på vovven men egentligen så är man bara frustrerad för att man inte riktigt få det att stämma, än. Det är läraren det är fel på och snart kommer säkert skolpolisen Björklund och snäpper en på näsan. Dåliga resultat vid prov medför sänkt lön var ett spännande inlägg i den debatten. Undrar vilken lön jag då får, kanske bara andas in på vart tredje andetag?

Nä, enough for this time! Skit på er...

1 kommentar:

Lollo sa...

Bara att se framåt och jobba på!!!