onsdag 13 augusti 2008

Tjuvträning igen!

Det ser bra ut, namnet på väg tillbaka!
Idag har det blivit hårdkörning på en massa olika saker, allt från stanna kvar till olika typer av inkallning och ställande, sittande och läggande på avstånd samt när ingen såg det - apportering. Det gick riktigt, riktigt bra även om vi tyvärr störde Jamie ett flertal tillfällen, Tia vid ett tillfälle. Hoppas att ni som blev drabbade har lite överseende med den lilla rackarens "frispel". Men hon drar ju bara förbi (mer eller mindre) och återkommer till mig... Ber i alla fall om ursäkt för att vi har så dålig diciplin, än så länge...

Undrar hur det sett ut om man inte skrämt iväg typ 200 stycken kanadagäss som tyckte att platsen tillhörde dom?

Dags att vila en aning, i morgon har jag fullt upp med både det ena och det andra. Ska springa en del och om jag hinner, ska jag lämna plasma också. Men det är väl som vanligt, det man vill hinna - hinner man.

Le, det känns rätt skönt och så glömmer vi inte att klappa de hundar som förtjänar det!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt att "tjuvträningen" ä tillbaka. Lördag ä dä våran tur.

Anonym sa...

Det är väl det som kallas att träna med störning. Jamie hängde nog på en liten sväng han också.
Lollo

Anonym sa...

Satt och funderade, vart kom ordet tjuvträning ifrån. Känner mig inte skyldig till det men är det kanske?

Huvudsaken är att man tränar...

Jodå, nog var det med störning alltid. Är vi ursäktade?

Anonym sa...

Tia var inte så svårflörtad om man säger så... Hon kan nog tänkas ge igen vid tillfälle för övrigt.