fredag 19 juni 2009

Trevlig midsommar!

Så då var det då dags. Vi hoppas att norskarna har rätt i sin prognos för inte vill jag ha det så som SMHI spår. Den senare pekar på regn och åska i storleksordningen 20 mm.

Har fortsatt med träning men nu går det utför istället. Därför blev det en vilodag med lydnaden igår. Däremot en liten löprunda där Tessan var fenomenal. Har aldrig varit med om ett sådant kraftfult drag. Fast säg den glädje som varar (förutom sår då), nästkommande varv var det jag som drog henne. Tur att man har Nicki som gör sitt jobb, alltså att ligga där framme. Det är inte så mycket drag numer men linan är i alla fall utsträckt - bara en sådan sak.

Nu är jag sen som vanligt. Finns någon som kallar mig för tidsoptimist. Ligger kanske något i det men för det mesta brukar det faktiskt funka ändå...

Därför rundar jag nu av. Mycket är på G, mat, grill, lekar, kanske ett bad, sång (är jag rädd för), lite träning blir det också och på söndag är det sökträning. Om allt detta kan man läsa i nästa vecka i den TVÅHUNDRADE inlägget. Det är alltså jubileum!

Ta det med ro och glöm inte att hundarna ska ha sitt också!

Inga kommentarer: