tisdag 7 oktober 2008

Morsning och godbye!

HD, grad C...

Inte blir det någon 10:a där inte. Är nog slut med tårtor nu?

Nu blir det en massa självömkan och krasst manligt resonemang. Bara så du är förvarnad!

Fast jag har uppfyllt mitt löfte till henne innan posten kom med beskedet - till vilken nytta nu, kan man fråga sig? Man har kanske ångerrätt?
*****Vilket stycke och vilket syftningsfel det blev*****

Finns så mycket som var roligt och positivt att skriva om vad som hände under helgens sökläger men, nu har jag suttit i 90 minuter utan att komma igång. Därför får det vara...

Gillar inte saker man inte kan göra något åt!

Ja jag vet vad ni kommer att säga/skriva. Tyvärr blir det inte bättre för det. Något brast och det, tvivlar jag på att det ska kunna repareras... Det är inte samma hund som tidigare oavsett vad man säger.

Om man skulle göra en liknelse skulle det kunna bli så här:
  • Man köper en Tv för att se på elitserien i ishockey
  • När det är dags att titta, kan man bra se på let's dance (korpserien)

    Vet precis vad jag skulle göra med TV'n...

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilket lag hadde du tänkt att titta på??? Även elitserien verka ha "korplag"