måndag 2 mars 2009

Något bättre

men inte bra. Husse är fortfarande lite låg och vill inte hålla på med lika mycket som jag vill. Hoppas att han snart är tillbaka i form - gillar han lite bättre då...

Fick i alla fall träna sök i lördags vid "herrträffen" eller vad det nu var man kallade platsen. Ligger nog något i det eftersom det var 5 bilar som var uppe och vände och i alla satt det en ensam herre. Det var gott om snö i skogen och husse körde något typ av träningspass avseende fysik istället för sök. Uh, vad trött jag blev! Försökte gena lite med att använda skallmarkering men det gillade inte husse. Tyckte ändå att denna övning var ganska bra eftersom jag måste springa ända ut till rutkanten innan man fick lite KORV...

Igår var jag ute och sprang en del tillsammans med mina kamrater. Lyssnade faktiskt på husse, lite grann. Nicki började löpa så nu blir det väl en herrans röra?

Nu har jag inte tid att trampa på ett tangentbord utan ska försöka hitta på något busstreck istället.

Morsning korsning hälsar Tessan!

Inga kommentarer: