fredag 27 februari 2009

Extra, extra!

-Jag vill ha en ny husse, säger Tessan!

Enligt välunderrättade källor så tycker Tessan att den nuvarande inte gör speciellt mycket, och i synnerhet inte något för "mig" som hon uttrycker sig. Det är en mycket upprörd och frustrerad Tessan, Nicki instämmer, som vi lyckats nå under morgonen. -Du får gärna citera mig ordagrant, säger hon.
-Nu har han ränt på toan hela veckan, legat i sängen och åmat sig och till råga på allt var han på akuten hela dagen igår, säger hon vidare.
-Allt som inte dödar härdar är ett gammalt fint talesätt och lite bättre krut trodde jag att det var i honom, fortsätter hon.
-Ska jag aldrig få träna bara för att han är lite kinkig? Bäst han piggnar till annars kanske jag tar till Vansbro-lösningen, är hennes bitska slutord.

Husse har inte gått att nå för en kommentar men propagandaministeriet låter meddela att "lagd plan ligger". Ministeriet antyder att det kan komma mer information i ärendet inom kort men för tillfället har man "ingen mer information att lämna" utan uppmanar oss att "följa kommande inlägg". Varför ministeriet "lägger locket på är svårt att spekulera omkring" säger en av många experter som vi talat med under morgonen.


Vi väntar med spänning på den fortsatta utvecklingen. Vad händer, vilka blir konsekvenserna och varför pratar vissa om våren? Det sista är helt obegrepligt...

Det var allt från skvallerpelle!

1 kommentar:

Anonym sa...

Stackars dig Tessan! Lata hussar och mattar är verkligen en pest! Tro mig - jag vet. Min egen matte har knappt låtit mig komma ut på snart 3 veckor... Obegripligt!