onsdag 26 augusti 2009

Snacka om att bli dragen!

Medicinmannen var lovande. Fick en personlig föreläsning av del 1 och halva del 2. Ser fram emot resten av 2:an och del 3. Tror att vi kan komma någonvart? Konstigt att man egentligen vet det mesta men saknar förmåga att sätta ihop saker på omvälvande sätt. Lär återkomma i ärendet...

Friska Karlstad är en spännande sak som nu är på tapeten. I vissa stadsdelar finns det kontroller utsatta (stolpar) och man ska ta sig till dessa för att anteckna en bokstavskod. I samband med förflyttning mellan två sådana stolpar går vi förbi en svart jä... katt. Då gör SARA och BRITTA en ny specialare. Dom väntar tills man passerat och sedan helt om språngmarsch vilket fick mig att syna gröngräset och gruset lite närmare. Fan, trodde inte ens i min vildaste fantasi att jag skulle hamna i detta läge dessutom få en åktur på några meter vilket renderade blodvite och skrapsår på vänster arm. Man hade i alla fall sinnesnärvaro att skydda det trasiga...

Detta slutade med brottningsmatch och 80+ blev lite för mycket för knappa 50...

Vad är det för fel med att hålla sig inomhus och titta ut genom fönstret på de som har hundar, måste man ha sådana själv?

Eftersom jag inte längre lär mig någon, sticker vi nu till hundarnas Mecka denna helg!

Mjauu!

1 kommentar:

M o T (och A) sa...

Ha det så trevligt i helgen!